h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Sista dagen på jobb innan semestern arbeta...

Publicerad 2011-07-06 12:48:24 i Allt-i-ett,

img_3279 (MMS)

Sista dagen på jobb innan semestern arbetar jag från min balkong. Tro inte att jag jobbar mindre för det. MEN, så fort jag har skickat iväg de femtioåttatusen mejl jag ska, kan jag bara slå ihop datorn, hälla upp ett glas vin och njuuuta. 

Så, skulle vi kunna snabbspola fram tiden sisådär fyra timmar nu? Går alla med på det? Är nämligen sjukt sugen på vin. Och semester dårå såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt