h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

SEMESTERDAG #6

Publicerad 2011-07-13 00:17:34 i Allt-i-ett,

Eftersom dataroaming tydligen är svajndyrt i Albanien, blir det inga bilder på ett tag (måste ju koppla på det för att få iväg MMS).

Tänk er här en bild från vår hotellrumsbalkong - allt man ser är havet. Vad det kostar? Cirka 30 Euro per natt. För båda två. Vet inte hur vi ska palla priserna i Italien sen. Men där kan jag antagligen lägga upp bilder. Men för att stilla ert nyfikna sinne, lägger jag upp mina semesterbilder på fejjan istället. I den mån jag kommer åt wifi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt