h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

SEMESTERDAG #24: Tidigare idag idiotförkla...

Publicerad 2011-07-31 02:26:00 i Allt-i-ett,

img_3137 (MMS)

SEMESTERDAG #24: Tidigare idag idiotförklarade jag mig själv för att jag tog cykeln när jag skulle göra ärenden, och inte bilen. Möjligen lite korttänkt sådär i förväg. Men oj vilken trevlig kväll det blev ändå. Man måste inte vara många och dansa på borden för att det ska klassas som en lyckad fest - iallafall inte när man fyllt 28. Tack ELITEN för en grymt trevlig kväll.

Kommentarer

Postat av: B-A

Publicerad 2011-07-31 23:50:22

Tack själv!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt