h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Det är ju ändå sommar nu!

Publicerad 2011-07-04 00:07:09 i Allt-i-ett,

Idag städade jag inte bara, utan lät också vintern lämna min lägenhet.

Jag gick till exempel upp med vinterjackan och -kängorna på vinden. Samtidigt passade jag på att ta med mig längdskidorna, eftersom jag antar att det inte kommer att komma någon snö under de närmsta månaderna. Sen slog jag av golvvärmen på badrummet. Och DET är stort om något.

Sen vet jag inte om det är oetiskt eller vad man ska säga, men ni vet alla de där bilderna på söta barn i tomteluva som man får i december, de sitter inte längre på kylskåpet nu. Scch, don't tell the parents.

Och om tre dagar tar jag semster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt