h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

ALIT: T-3 days

Publicerad 2011-07-05 11:05:02 i Allt-i-ett,

img_9659 (MMS)

Länge sedan jag lät er ta del av min nedräkning (men det betyder inte att jag själv inte har räknar dagar, nästintill timmar). Men ni kanske rent av har glömt  bort att jag ska på semester till Albanien och Italien? Men serrni, då har ni tur, för det kan jag påminna er om - ungefär hur många gånger som helst. Så idag är det alltså futtiga tre dagar kvar. Hur hög är avundsjukan på en skala 1-5? Jag skulle tippa en fyra idag. Om tre dagar, en femma. Rätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt