h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

2 in 1

Publicerad 2011-07-05 09:24:00 i Allt-i-ett,

Hann inte äta frukost hemma, så sprang förbi mitt lokala konditori. Eftersom de precis öppnat och inte hade något i disken ännu, bad jag om en ost- och skinkfralla. Snubben gick in i köket och kom ut med DEN HÄR:



Kan ju kanske vara DEN STÖRSTA FRALLA någonsin tillverkad. Ni kanske inte ser det, men den täcker ju ta mig tusan hela mitt tangentbord, som i sig inte är litet.

Men skönt, då var ju lunchen fixad för idag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt