h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

En notering

Publicerad 2011-01-11 18:17:00 i Allt-i-ett,

Så här i början av året får man ju ett årsbesked från CSN. Ja, alla som har studielån vill säga. Vilket jag har. Jabba-dabba-doooo-jippie. Not. Iallafall, det som slog mig var att räntan där är högre än vad jag har på mitt bostadslån. Är inte det lite bakvänt? Sas det inte att studielånsräntan, den skulle minsann vara den lägsta räntan man kunde få? Var som att låna gratis. Typ.

Nu gråter ju inte jag blod för detta faktum. Tex för att mitt bostadslån är typ 10 gånger högre än studielånet. Var bara ett konstaterande.

Slutsats: Finanskrisen hade föga påverkan på CSN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt