h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Olav Thon, typ den rikaste gamla farbrorn ...

Publicerad 2011-01-18 21:51:22 i Allt-i-ett,

img_0057 (MMS)

Olav Thon, typ den rikaste gamla farbrorn i Norge som bl.a. äger hotellkedjan vars ena hotell jag bor på nu, vill nog att man ska dricka alkohol framför något annat. Detta baserar jag på minibarens utbud, samt rummet i sigs avsaknad av kapsylöppnare. Såvida man inte har en egen öppnare med sig eller kan konsten att med diverse prylar kunna få upp en kapsyl, är man helt enkelt förpassad till alkoholdryckerna som inte kräver detta. 
 
Så, ska jag ta en burköl för att släcka törsten? Fast å andra sidan har jag ju precis målat naglarna, så då är ju vinflaskans skruvkork att föredra.
 
Kanske borde jag bara ringa ner till receptionen och klaga, så att jag kan få den där Farrisen som jag tänkt från början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt