h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Man skulle kunna tro att jag tänt värmelju...

Publicerad 2011-01-07 16:49:42 i Allt-i-ett,

img_6885 (MMS)

Man skulle kunna tro att jag tänt värmeljus på toan för att höja mysfaktorn. Och hade jag inte varit så brutalt ärlig hade jag låtit er tro det också. Är ju liksom fredag och allt. Men nu är det ju som så att såväl tak- som spegellampan har gett sitt sista sken. Den förstnämnda för drygt ett år sedan. Eller var det två?

Måste nog införskaffa ett par glödlampor nu va? Värmeljus är inte särskilt praktiskt har jag märkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt