h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Man [läs: jag] vet att man [läs: jag] inte...

Publicerad 2011-01-17 08:15:34 i Allt-i-ett,

img_2100 (MMS)

Man [läs: jag] vet att man [läs: jag] inte är redo för barn när man  [läs: jag] sitter på tåget vid halv åtta och tycker att den där ettåriga grannungen 'pratar' lite VÄL högt ändå. Uppenbarligen har ingen  [läs: föräldrarna] lärt honom definitionen av små bokstäver ännu.
 
Och att åka Arlanda Express är ju för övrigt rena rama rånet. 10 enkelresor för 2400,-. Men med klippkort får man ju en gratisresa. Enkel väg. Oerhört generöst. Verkligen. 
 
Jag har en ganska typisk måndagsmorgon kan man säga. Humörmässigt.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-01-17 09:10:27

Mongodyrt säger jag

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt