h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Hej 2011!

Publicerad 2011-01-03 23:47:30 i Allt-i-ett,

Såhär i början av året har jag märkt att det är populärt med sammanfattningar. Ärligt talat hade jag planer på en egen också. Flera olika faktiskt.

1. Skriva om och länka till ett blogginlägg för varje månad som representerar året. Men seriöst, ni har ju redan läst allt (inbillar jag mig).
2. Hitta en bild från varje månad som jag tänkt blogga, men inte gjort. Insåg att det fanns en anledning till varför bilderna förblivit obloggade.
3. Sno en lista rakt av med frågor så som "Årets bästa/sämsta ...". Men när jag ville fylla i min iPhone som "Årets bästa händelse" insåg jag att det inte skulle leda till något gott.



Jag låter således min nya bagagelapp illustrera det gångna året. Nu ska jag rikta blicken framåt. 2011. Det låter fint det. Sifferkombinationen tilltalar mig på något underligt sätt också. 2-0-1-1. Vackert! 

Alltsedan jag inledde året i prinsesskrona har det gått uppåt. Bara det att jag gett mig in i platt-TV-eran liksom 99% av övriga Sverige måste ju klassas som stort. Jag är på gång känner jag. Det är i år det händer.

Kom ihåg var ni hörde det först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt