h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

En klass för sig

Publicerad 2011-01-29 23:47:00 i Allt-i-ett,



Ska ärligt erkänna att jag inte är heeelt tillfreds med att tillhöra åldersgruppen 27-54 år. Men allra mest är jag förundrad över åldersgrupperingen överlag. Vad är det som är så speciellt med 26-åringar vilket verkar kräva en egen grupp, medan de som är mellan 19-25 gott kan generaliseras till en gemensam? Logiken i detta?

Ni förstår inte hur sugen jag är på att mejla www.aferry.co.uk för att kolla upp detta.

Men jag ska, ska, SKA hålla mig från det. Nån som känner sig manad? Please!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-01-31 00:43:56

Mest nyfiken på vad du ska köpa för båtbiljett i uk?

Postat av: H-lena

Publicerad 2011-01-31 09:50:34

Inte i UK alls, men sidan hade översikt på typ alla båtfärder i Europa, så jag kollade upp Italien-Albanien för eventuell semester i sommar. :) Yej!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt