h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Dagens projekt

Publicerad 2011-01-06 12:28:47 i Allt-i-ett,



Rensa klädkammaren. Numera påminner det om en garderob, för in i den kan man INTE gå iallafall. Såvida man inte tar ut dammsugaren vill säga. (Vilket smart drag att ha dammsugaren längst ut. Som att påvisa att den vore viktigast att ha lättillgänglig. Ja, någon kanske jag lurar. Typ mig själv.)

Håll tummarna för att jag har släng- och inte sparasinnet i mig idag. Saker KAN ju vara bra att ha. Men vissa saker SKA bara slängas.

Mantrat jag säger högt för mig själv nu: Släng. Släng. Inte spara. Släng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt