h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

2 dagar senare - summering ändå.

Publicerad 2011-01-05 17:43:00 i Allt-i-ett,

Jag kollar min statistik på bloggen genom Google Analytics titt som tätt. Förr gjorde jag det flera gånger om dagen, men nu är jag nere på max en gång. Verkligen. Lovar!

Hursomhelst gjorde jag en summering av året iallafall. Och jag måste säga att jag har ganska beresta vänner trots allt.




Förutom i Stockholmsområdet, verkar jag vara poppis på västkusten i Sverige också. Undrar jag om det är mina fåtaliga ordvitsar, eller avsaknaden av dem, som triggat detta. 




Utöver de som går in på bloggen direkt eller via länk från någon annan blogg, finns det de som söker på google. Jag förstår att sökningar på "H-lena", "hlena blogg" etc leder till mig. Men att någon som söker på frasen "hur gammal är P!nk" eller "rödfläckiga ben" skulle hitta mig bland toppresultaten, det har jag svårt att tro. Skulle gärna veta hur detta gått till. Mig minnes, har jag aldrig skrivit ålder på P!ink, men däremot att man inte ska sola med håliga jeans.


Nåja, det var summeringen av 2010 det. Var ska ni resa i år då? Ska vi satsa mer på Afrika, Mellanöstern och Ryssland kanske? Sydamerika var lite glest också.

Jag kommer att hålla koll på er. Tro mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt