h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Tydligen inte speciellt poppis att flyga t...

Publicerad 2011-02-06 09:15:10 i Allt-i-ett,

img_3479 (MMS)

Tydligen inte speciellt poppis att flyga till Düsseldorf en söndag morgon. För mig är det givetvis jobbet som kallar. Ska som vanligt i februari till otroligt mysiga Essen på mässa. (Orden "otroligt mysiga" kan läsas med viss ironi.)

Och bara för att informera, så föraktar jag samtliga som äger en One-Piece, såvida de inte är under tre, möjligen fyra, år. Och de som använder dem 'in public' så att säga, måste ju på något sätt vara efterblivna. Dom är det nästan bara synd om. Men bara nästan. Än så länge idiotförklarar jag dem. Hittills idag har jag därmed idiotförklarat två personer. TVÅ!

Var är världen på väg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt