h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Tihi

Publicerad 2011-02-21 17:05:24 i Allt-i-ett,


Jag småfnissar lite för mig själv när jag ser min absoluta 'Top Artist' på Spotify just nu - Frank Sinatra. Känner mig lite wannabe-pretto nästan. Men det är faktiskt tack vare (eller snarare på grund av?) min VD som ville lyssna på Frank när vi var nere i Tyskland senast, och min iPhone stod för Spotifytillgången.

Åh, min kära iPhone. Det var sista uppdraget han hade nästan. Spela Frank Sinatra via Spotify under mässan. Sen bara försvann han. Kanske blev han sur? Kanske gillade han inte Sinatra? Ingen som vet. Och ingen som kommer att få reda på.

Trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt