h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Lägesrapport 1

Publicerad 2011-02-07 00:27:14 i Allt-i-ett,

img_0865 (MMS)

Man kan säga att jag gjort mig lite hemmastadd på hotellet här i Essen; hängt in kläder i garderoben, satt skorna (fem par!) på rad i hallen och plockat upp grejer i badrummet. Ska ju trots allt vara här tills på torsdag. 
 
Ni undrar kanske varför jag bara har ockuperat hälften av platsen? Jo, lite får man ju tänka på kollegan som kommer ner och joinar mig här imorn. Märkvärt är väl att jag genomgående håller mig till vänster; handfatsområdet, garderoben, handduksstället och givetvis sängen (ja, det blev visst dubbelsäng på oss) - omedvetet har jag valt vänster sida. Vad säger det om mig egentligen? 
 
 
P.S. Den brunfläckiga handduken i bakgrunden beror på att jag färgade håret här innan - okej? Inget annat. D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt