h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Phu

Publicerad 2011-02-03 13:55:52 i Allt-i-ett,



Om ni är oroliga för att jag skulle syssla med sanndrömmar kan jag meddela att så inte är fallet. Halleluja på det.

Även om Bro' mår fint, så önskar han sig visst sponsorer. Antagligen till hela sitt liv, men mestadels rallycrossen skulle jag tro. Den dagen jag har sjukt mycket pengar ska jag sponsra hela skiten själv. Alla andra sponsorer kan bara dra. Bort. Då ska jag också kräva att bilen lackas rosa. Sen ska det stå "Syrran sponsrar" typ överallt. I lila kanske?

Ojojoj vad jag önskar att jag vinner massa pengar nu. Du också Bro'?


Personligt meddelande till Bro': Vi måste se över din hemsida lite. Uppdatera. Du har en liten större familj nu va? Och jag har sjukt mycket längre hår. Och vad har vi sagt om särskrivningar nu igen?

Kommentarer

Postat av: Bro'

Publicerad 2011-02-09 19:42:10

Hoppas också du vinner pengar så du kan ge till mig :-)

Blev nästan lite sugen på att lacka bilen rosa redan i år.

Ska ta en titt snart på hem sidan, vad menade du med sär-skrivning?? :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt