h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Nedräkningarna

Publicerad 2011-02-22 15:52:54 i Allt-i-ett,

Jag har insett att jag har väldans många nedräkningar för närvarande. Tänkte ge er en översikt med förkortningar som kommer att gälla framöver, så att ni kan ha stenkoll. Vissa är längre fram i tid, vissa närmare. Insåg också att jag har lite olika inställningar till mina nedräkningar.

Märkligt nog.

iP4: T-45 dar. Absolut senaste dagen jag får en ny iPhone 4. SJUUUKT LÄNGE TILL. Och jag hoppas innerligt att det inte ska behöva ta totalt åtta(!) veckor för att få den. Är det verkligen fortfarande en sån hysteri för den där telefonen, vilken jag själv avgudar? Hujedamej.

MIA: T-53 dar. Miami-resan, vilken jag påmint om ett par gånger. Ganska länge kvar, men börjar känna att det närmar sig ändå. Finally! Sol, paraplydrink och shopping - here I come.

GBG: T-88 dar. Göteborgsvarvet. GAH. Det är ju SNART ju. Måste träna, springa, träna, springa. Fasen. Är ju inte ens 100 dagar kvar. Halvmara. 21 km. Fatta - över TVÅ MIL. Måste ut och springa - nu! Vad har jag gett mig in på?

ALIT: T-136 dar. Albanien-Italien-resan. Den är på behörigt avstånd, men längtar lik förbaskat dit. Skynda skynda.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-02-23 08:38:15

Idag är det alltså bara 52 dagar kvar! Sweet!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt