h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

iP4: T-0 dar, tydligen

Publicerad 2011-02-23 19:27:00 i Allt-i-ett,

Så kom plötsligt avin och min nya älskling hade anländit. Snabbare än Speedy Gonzales tog jag mig till Posten. Och här sitter jag nu. Och uppdaterar min iPhone. Lycklig som få.

PLUS Efter synkning med iTunes fanns kontakter, kalender, bilder och sms kvar.
MINUS Alla appar var borta
PLUS Efter hemladdning av alla appar igen, så fanns all info jag sparat däri kvar ändå. Hur bra som helst. Och inte behövde jag betala för dom, eftersom jag redan gjort det. Nöjd.

Verkar som att någon ville mig väl trots allt. Så nu är jag back on track igen.

P.S. Och jag ska aldrig, aldrig släppa dig ur sikte. Promise! D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt