h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Helena - at work

Publicerad 2011-02-28 10:17:02 i Musik/Video,

För er som inte rikigt vet vad jag håller på med när jag är ute och reser med jobb: Ni kommer antagligen inte bli klokare av det här, men det visar att jag snackar med folk och byter visitkort iallafall*.





Note to self:
- att luta sig mot bordet kan ses som avslappnat, men för guds skull - TÄNK PÅ HÅLLNINGEN.
- kanske praktiskt, men ha INTE visitkorten instoppade i kjollinningen (ej heller iPhonen).
- du befinner dig i en bar med gratis öl; LE lite kanske? (2:36)


* tur att de inte filmade när jag satt i massagestolen, eller när jag drack öl, eller spelade tv-spel.

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-02-28 14:56:47

Hehe. Tycker du ser proffsig ut jag! :)

Postat av: H-lena

Publicerad 2011-03-03 11:13:05

Haha. Kämpade lite med punkt ett och delvis två under min vistelse i Amsterdam nu. Gick inte helt felfritt. Punkt två lyckades jag iallafall undgå. Inte helt misslyckat ändå - 1 av 3. Sakta men säkert.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt