h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Har jag sagt att jag inhandlat längdskidor...

Publicerad 2011-02-13 14:01:32 i Allt-i-ett,

dsc02643 (MMS)

Har jag sagt att jag inhandlat längdskidor? Inte? Det har jag iallafall. Och idag har jag fått en lektion i vallning hemma i köket. Den biten ska jag nog klara okej. Det tror jag. Är dock mer orolig för själva åkningen. Man kan kalla mig extrem nybörjare. För av någon anledning, har jag en SVAG känsla av att tekniken jag använde mig av runt huset som nioåring inte direkt var/är något att förlita sig på. Så, ska jag våga mig ut i spåret själv i vuxen ålder? Kanske håller jag mig till nästa helg då jag bokat in träningssällskap. Eller borde kanske kalla det personlig handledning.

Nåja, nu har jag åtminstone skidor som är klara för spåret. Bara jag kvar då. Tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt