h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Gick till Akademibokhandeln i Skrapan idag...

Publicerad 2011-02-13 21:18:44 i Allt-i-ett,

dsc02648 (MMS)

Gick till Akademibokhandeln i Skrapan idag för att se om de hade nån reseguide för Albanien. Det hade de inte, men expediten sa att det fanns inne i city på Mäster Samuelsgatan. Jag traskade således vidare. När jag kommer fram 16:37 visade det sig att butiken stängde redan klockan fyra. Är det bara jag som tänker att expediten i Skrapan borde ha INFORMERAT mig om det? Särskilt eftersom de redan hade stängt när han gav mig tipset. Enligt mig borde han ha sagt: "Butiken i city har en Albanienguide, men de har ju redan stängt för idag". Är det för mycket begärt?

Nåja, det var ju fint väder, så inte helfel men en lite längre promenad än planerat. Stadshuset var ju fint att se i skymningen på hemvägen. Gotta be positive, 'aight?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt