h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Första MMS-blogginlägget från nya telefone...

Publicerad 2011-02-25 08:47:46 i Allt-i-ett,

img_5886 (MMS)

Första MMS-blogginlägget från nya telefonen. Och då avslöjar jag att jag tar bussen till jobbet, istället för att gå. Men så är det ju fredag, då får man väl lyxa till det? Sen vaknade jag inte av väckarklockan imorse, utan av en sån träningsvärk i benen att jag knappt kunde vicka på tårna utan att känna mig som en gammal tant med ledbesvär. Därför kände jag inte för att gå helt enkelt.

Känner också att ni antagligen varken bryr er om att jag tränade igår eller har dåligt samvete över att jag sitter på bussen nu.

Men hörrni, ska vi inte bara glädjas över att det är fredag istället? Jo, det tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt