h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Allt, precis ALLT hänger sig på min dator ...

Publicerad 2011-02-13 22:27:08 i Allt-i-ett,

dsc02650 (MMS)

Allt, precis ALLT hänger sig på min dator nu. Inte ens aktivitetshanteraren gör sitt jobb. Ni förstår inte hur NÄRA jag är att slänga ut den här grunkan ur fönstret. Och då bor jag på freaking nionde våningen. Inte mycket som skulle vara helt efter det liksom. Men tror ni att det hotet biter på min dator? Nä-hä-ej serru. Den väljer liksom att inte svara. Vilket jäkla provokativt monster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt