h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Och det ÄR ju tanken som räknas

Publicerad 2011-12-06 22:53:31 i Allt-i-ett,

Asså, jag dog ju inte eller så under helgen. Det gjorde jag inte.

Tänkte ju blogga om julfesten på jobbet. Om hur jag rockade loss till Timbuktu. Om hur jag fyllekörde Need For Speed mot en gammal flamma; och gjorde det ganska bra (med tanke på promillen). Om vilken perfekt fylla jag hade, eftersom allt mindes och ingen bakiskänsla what-so-ever innfann sig dagen efter, då jag kollade handbollsmatch i tredje divisionen. Möjligen var jag lite väck, då jag trodde att en vägbom skulle hoppa på mig. Men det reddes ut på julbord nummer två. Då inte med jobb, utan ett gäng galna handbollsmänniskor. Fick höra säkert nio första-gången-jag-hade-sex-historier från nybörjarna i herrlaget. Skrattade så jag grät.

Tänkte också blogga om brorsonen som blev förtjust i mitt röda hjärthalsband. Och hur han nästan dog av skratt när han fick uppmärksamhet runt matbordet. 

tänkte jag blogga om hur min bil numera är fit for fight igen. Med följd att jag blev fattigare.


Men så gick tiden och numera känns det ganska passé. Tråkigt att berätta sånt i efterhand liksom. You had to be there...

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-12-07 00:17:51

Postat av: Malin

Publicerad 2011-12-07 00:18:29

Alltså vaddå, julbord med handbollspojkar?

Postat av: H-lena

Publicerad 2011-12-07 17:06:36

Ja, alltså det var med en hanbollsklubb i Oslo, så både herr- och damlaget. Jag var enda personen som inte var aktiv inom handboll - lite mobbat. Hjälpte föga att jag var svensk.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt