h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Sockerchock!

Publicerad 2011-12-11 23:24:39 i Allt-i-ett,

Det har varit adventsmys ute i Vaxholm idag. Det bakades pepparkakor. Knåpades ihop marsipangodis. Och dracks glögg.

Jag lyckades få till ett par grisar och en pingvin. Åt desto mer pepparkaksdeg. Och nougat.

Himlans tur att jag inte har en snacksfri månad i december. Hade ju inte gått. Tror dessutom att jag tar igen allt jag avstod förra månaden. Minst. Har antagligen redan gått upp de där kilona (2,5) och ökat de centimetrarna (2) som jag tappade i november.

Nåja, jag satsar på att det kommer en sträng vinter som jag måste äta upp mig inför. Liksom en björn.







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt