h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Och det är ju härligt att få känna så ibland - tack vare lite papp

Publicerad 2011-12-20 10:33:36 i Allt-i-ett,

Man får ju inte lämna blod varje dag. Så i fortsatt brist på frukost hemma, köpte jag lite på väg till kontoret istället.

Och när man köper två drycker, får man en sån där cup holder (ja, kopphållare på ren svenska - men det låter ju inte lika coolt). Och det är nåt med de där grejerna som jag gillar. Man känner sig liksom urban chic. Världsvan. Lite cool sådär helt enkelt*.


*vet ju att det bara är i min lilla värld som detta är sant. Men vilken bra liten värld jag har ändå. Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt