h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Nej, ingen symbolik. Jag gillade bara motivet.

Publicerad 2011-12-13 23:01:12 i Allt-i-ett,

Ikväll har jag pysslat med att sätta upp väggdekor bakom min säng. Kändes lite som när man var liten och satte upp klistermärkena man fått i Kalle Anka-tidningarna på dörren till sitt rum. "Äh, DÄR passar det nog in va?".

Tror dock inte att det kommer att vara lika svårt att få ner detta, som klistermärkena man pepprade på dörren. De satt liksom där. Forever. Brydde man sig ju inte om som åttaåring direkt. Mamma lite mer antagligen.

Nåja, jag tycker att detta inte blev så pjåkigt iallafall. Vad tycks?


Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-12-14 00:05:09

Fint! Maskrosor! Påhittigt!

Postat av: Ness

Publicerad 2011-12-14 12:41:49

Grymt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt