h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Men jag sitter faktiskt kvar på kontoret ganska länge. Vissa dagar.

Publicerad 2011-12-08 10:50:21 i Allt-i-ett,

Bro' ringde mig igår och frågade om jag inte kunde göra honom en tjänst. Det skulle tydligen släppas konsertbiljetter till Metallica idag. Och Bro' kunde inte göra det själv, eftersom han jobbar. Sen menade han att jag sitter ju ändå framför datorn. Jag hade tänkt påpeka att jag faktiskt också jobbar, men lät bli. Vill ju va en schysst syrra liksom.

 

Jag: Ja, okej. När släpps de där biljetterna då?

Bro': Klockan nio.

Jag: Oj! Ja, då får jag se till att vara på kontoret tills dess då.

Bro': Va? När börjar du då?

Jag: Jaha. Nej, men nej. Asså, jag brukar börja klockan nio. Typ.

Kommentarer

Postat av: Bro

Publicerad 2011-12-09 18:20:15

Jo man tackar för hjälpen. Jag tyckte att du kunde utnyttja en fem minutare till att beställa billjetter åt mig. För ni får ta fem minuter även fast ni sitter framför datoren? ;) TACK IGEN.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt