h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

In your face

Publicerad 2011-12-01 11:05:25 i Allt-i-ett,

So I did it again. Lurade Norwegian. För inte tog jag flyget imorse som de trodde att jag skulle.

Jag tog ju bilen till Värmland igår. Hängde med såväl gudson, vänner och familj. Och imorse tog jag tåget in till Oslo (eftersom bilen helt magiskt ska lagas under tiden jag är borta).

Så när flyget lyfte från Arlanda, satt jag redan vid en dator på huvudkontoret här i Oslo och jobbade. MohahaHAHAAA.


P.S. Om du, eller någon du känner, vill flyga Oslo-Sthlm på söndag kväll - let me know. Ni kan få min biljett. D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt