h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Hjälp!

Publicerad 2011-12-24 12:06:42 i Allt-i-ett,

Är hos Bro' och har läst rimmet på min julklapp. Jag har, enligt mig, en mycket kvalificerad gissning, men Bro' ler lite visste-du-skulle-tippa-det-finurligt, så kanske har jag fel. Så lite hjälp?

När du vill slå en tår
Den bara går och går
När du på morgonen ska upp
Denna hjälper dig att bli som en tupp.

Jag tippar på en sån där väckarklocka med ljus, wake up light eller vad dom nu heter. Inte för att jag vet vad en tår har att göra med saken, men tippar att det kan vara ett nödrim.

Andra förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt