h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Hej Mamma!

Publicerad 2011-12-23 09:29:31 i Allt-i-ett,

Igår hade jag en iPhone-skola med mamma som precis införskaffat en. Eller nej, hon har haft den ett par veckor, men som hon sa "jag väntar med att använda den tills du kommer hem, för om jag inte fattar hur jag ska göra, har jag ju ingen mobil." Sant.

Och eftersom hon fick med gratis Spotify, blev det en liten lektion även kring detta.

Och för att ha Spotify, måste man numera även ha ett Facebook-konto, så ja, en lektion där också.

Och när vi hade gjort hela den biten, kunde hon ju likgärna få adressen till min blogg också. Sagt och gjort.


Privat meddelande till mamma: Om du klickar på länken "kommentarer" nedanför detta (eller något annat) inlägg, kan du skriva meddelande till mig (som alla kan se) om det jag skrivit. Testa att skriva Hej, så vet jag att du hittat hit.

Men det är ingen fara om du inte förstår hur man gör. Det är nämligen bara ett par av mina läsare som verkar vara på den nivån ändå.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-12-23 10:44:11

Hej

Postat av: B-A

Publicerad 2011-12-23 18:00:37

Hej

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt