h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Börjar man med det roliga, vet man ju att man hinner med DET iallafall.

Publicerad 2011-12-21 23:47:25 i Allt-i-ett,

Ikväll har jag packat in en massa julklappar, gjort julgodis och bakat kryddkaksmuffins; samtidigt som en julspotifylista har spelats.

Egentligen borde jag ha packat kläder, städat, tömt kylen och nu gå och lägga mig; istället för att behöva spendera natten på att göra just det jag ännu inte gjort.

Men, värsta julstämningen jag lyckades få till ändå. Helvärt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt