h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Är nog ett tag tills de förstår att ROFL inte är en felstavning av ett mansnamn.

Publicerad 2011-12-26 23:36:25 i Allt-i-ett,

Har lagt mig och försöker att sova. En våning ner sitter pappa framför datorn och utforskar Facebook. Han har sökt på Töcksfors och läser i detta nu högt för mamma hela resultatlistan.

Töcksfors må vara en liten liten håla, som är obetydlig i världen, men fasen va många som verkar finnas på Facebook ändå.

Ibland utbrister pappa, "Oj, finns HAN här". Sen går det ett tag, så hör jag "Bor hon DÄR" och "Men det var ju LÄNGESEN han jobbade där". Det är tyst en stund; så skrattar han och säger till mamma "Man kan ju få reda på mycket rart här".

Måste erkänna att det ju är lite gulligt ändå. Liksom kvällens tidigare fråga "Finns det en motsvarighet till Google i Norge?".

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-12-27 06:44:09

Jag undrar vad ja kommer göra om sisådär 20 år som kommer göra att Märta ligger i sängen och refererar till mig som gullig...

Postat av: Malin

Publicerad 2011-12-27 06:44:32

Jag undrar vad ja kommer göra om sisådär 20 år som kommer göra att Märta ligger i sängen och refererar till mig som gullig...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt