h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

SEMESTERDAG #33: Hämtade ut grejerna inför...

Publicerad 2011-08-09 01:34:40 i Allt-i-ett,

img_6253 (MMS)

SEMESTERDAG #33: Hämtade ut grejerna inför loppet på lördag. Det ska ligga på köksbänken och påminna mig om att jag borde (ska?) träna varje dag fram till dess. Så för att inte sabba det redan på dag ett, tog jag mig runt Söder. När jag kom tillbaka (efter alldeles för lång tid) hade jag fått tre (3!!!) vattenblåsor. Asså kom igen, SÅ länge sen är det inte jag använde de där skorna. Tecken på att jag inte borde (ska?) springa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt