h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Min storstädning häromdagen resulterade in...

Publicerad 2011-08-12 14:57:06 i Allt-i-ett,

img_5933 (MMS)

Min storstädning häromdagen resulterade inte bara i en - for real - skinande ren lägenhet, utan också i ett jack på tumnageln. Eftersom mina naglar är av sämsta kvalité (typ sjutton ggr värre än SJs mest ökända konduktör) borde jag ju inte ha blivit förvånad när jag imorse tog av mig nagellacket och upptäckte att det numera är en spricka genom hela nageln. Men ändå blev jag det. Förvånad. Det var liksom nåt nytt. Nytt lågvattensmärke that is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt