h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Dygnets första timmar tog musten ur mig

Publicerad 2011-08-21 23:11:00 i Allt-i-ett,

Hade så in-i-bängen trevligt igår. Ville liksom inte att det skulle ta slut. Det var först när jag drabbades av dubbelseende 04:07 som jag insåg att jag borde lägga mig, vilket jag också gjorde. Olyckligt nog råkade välja fel säng av de två jag såg, och la mig således platt på golvet. Resulterade i en öm axel.

Förutom den osköna axeln, har jag idag brottats med ett svagt, men konstant, illamående samt trötthet. Samtliga känslor är väl ändå tecken på ett sjudundrandes kräftkalas. MVG+

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-08-22 09:29:43

Din stackare. Hoppas du mår bättre idag! :) Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt