h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Vintern har nog varit för lång trots allt

Publicerad 2011-04-04 23:54:38 i Allt-i-ett,

Jag håller på att packa inför Italienresan. Kollar väderprognosen på alla möjliga sajter. Och det ser ju onekligen bra ut. Vissa menade att det skulle bli upp till 26 grader.



Men jag klarar ändå inte att bestämma mig för vad jag ska packa. Blir långbyxor och kavaj för varmt? Kjol kanske blir lite väl kallt ändå? För kan det verkligen, på riktigt, vara svensk sommarvärme där nere i Milano nu? Är det inte bara fejkvärme? Kan det vara så?

Jag har typ glömt hur 20-25 grader känns.

Och om man vill ta en joggingrunda - är det shorts som gäller då? Shorts och linne? Inte långa tights och underställströja? Märkligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt