h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Min dag i bilder

Publicerad 2011-04-05 23:19:07 i Allt-i-ett,

För att ta mig till Milano var jag tvungen att mellanlanda i Frankfurt. I väntan på min connecting flight satte sig en herre (man?, gubbe?) mittemot mig.



Jag kunde inte helt slita blicken. För visst är det väl nåt kännt med honom? Jag är ju kass på kändisar, och antagligen är det bara en tysk farbror, men jag inbillar mig att det är en Cartwright-snubbe ändå. Blir roligare så.




Sen flög jag över Alperna och tyckte att det var fint. Resulterade i kanske 38 bilder. Nu i efterhand inser jag ju att alla ser mer eller mindre likadana ut. Men fortfarande fina.




Milano från ovan fick jag bara två bilder av. Mest för att all elektronisk utrustning egentligen skulle varit avstängt och jag var tvungen att smyga med telefonen (som åtminstone var i flight mode) för flygvärdinnorna var lite nazi. Hade vi störtat hade de säkert anklagat mig. Men nu gjorde vi inte det.




Väl framme tog jag mig till närmsta park för, hör och häpna, en joggingrunda. Ni vet, Göteborgsvarvet är om 46 dagar, så då får man inte ligga på latsidan. Och sen har jag en känsla av att resten av min vistelse här nere mer kommer att innehålla god mat, dryck och säkert en och annan onyttighet, så då behöver jag åtminstone inte ha helt kasst samvete.




Och bara för att bevisa att det ÄR varmt här nere kommer en fantastiskt snygg bild på mig - i bara linne (och såklart shorts). Med kartan i högsta hugg.




Så unnade jag mig ett 'litet' glas vin efter det. Gottigt värre.

Imorn kl 7:00 sitter jag på ett tåg till Genova. Italienska rivieran. Inte illa. Bara lite tidigt.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-04-06 14:44:20

ogillar nästan allt i det här inlägget.... (Avis)



Och du, om du håller på med din elektronik på väg ner på någon av våra landningar kommer du få se en Nazi Malin!!

Postat av: H-lena

Publicerad 2011-04-08 17:44:54

Då ska jag notera att du inte ska sitta brevid mig alltså. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt