h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Nu när sommardäcken precis kommit på

Publicerad 2011-04-30 16:41:29 i Allt-i-ett,

Jag gick igenom den där pappershögen man har på köksbänken. (För visst har väl alla en sån? Snälla?!) Mest för att den numera blivit så hög att den snart tippade. Sorterade ut H&Ms höstkatalog, hittade en 25-kronorskupong från Ica och arkiverade pensionspappren [läs: lät dem ligga kvar]. Underst i högen hittade jag ett papper från bilprovningen. Daterat i januari. Fick en klump i magen. Visste att jag var tvungen att kolla, men ville samtidigt inte. När, när, NÄR borde min bil besiktigas, eller troligen HA BESIGTIGATS?

Jag får körförbud imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt