h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

MIA T-18hours

Publicerad 2011-04-15 10:54:50 i Allt-i-ett,

Om ett dygn sitter jag på Heathrow och inväntar flyg nummer två, av tre, som ska ta mig och tre andra lika sol- och värmesugna tjejer till Miami. Är det inte härligt så säg. Jag kommer givetvis att blogga i den mån tekniken är på min sida, vilket inte tycks vara alla gånger. Men jag ska göra mitt bästa. Minst en om dan är målet. Och jag hör ert jubel ända hit. Hejda er människor. Ta det lugnt!

Sen kom jag på en grej också. Kul enligt mig. Istället för att skicka vykort till folk man tror vill ha en hälsning, tänkte jag att alla mina kära och trogna bloggläsare (ja, alla fem!) kan få en personlig hälsning, som fler än postgubben kan läsa, i form av ett inlägg på bloggen. Skriv bara "Ja tack" i kommentaren, så fixar jag en ytterst personlig hälsning till just dig från staterna. En förutsättning är ju att du skriver vem du är, annars blir den allt annat än personlig. Okej?

Men den anstormning av kommentarer jag vanligen får, räknar jag med att kunna tillfredsställa samtliga.

Kommentarer

Postat av: Nessa

Publicerad 2011-04-15 14:23:47

Ja taaacckk!

Postat av: Martina

Publicerad 2011-04-15 23:33:29

Ja tack! Ha det så himla gött!

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-04-18 08:45:26

Jaaaa! Jag med! Ja tack! :)

Postat av: Izzi

Publicerad 2011-04-18 21:27:21

Ja tack! Vore väldigt spännande att se vad man skulle få för personlig hälsning =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt