h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Men hallå! Vad hände liksom? Förut låg jag...

Publicerad 2011-04-27 01:13:50 i Allt-i-ett,

img_9034 (MMS)

Men hallå! Vad hände liksom? Förut låg jag i soffan och var dödens trött, men så tänkte jag att det var dumt att lägga mig vid åtta, så höll mig vaken. Vips så var klockan efter midnatt. Å nu ligger jag här; vaken och stirrar ut i mörkret. När mörkerseendet kommer igång inser jag att jag borde skaffa några tavlor eller så här på väggarna. Är så kalt. Funderar på det. Och huruvida jag faktiskt låst dörren eller inte. Samt om det kanske vore en bra idé att ställa upp skidorna på vinden i helgen. Och tvätta bilen. Den var så dammig från allt gatusopande. Sen undrar jag om det någon gång blir världsfred. Och om Elvis faktiskt dog med en macka i handen sittandes på toalettstolen.

Helt vanliga kvällstankar med andra ord.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-04-27 09:16:24

Jetlag kan se olika ut, min ter sig aningen annorlunda. En konstant trötthet, ett konstant sovande och en total omöjlighet att vakna

Postat av: H-lena

Publicerad 2011-04-27 11:38:36

Eller så har jag bara kommit in i det vanliga lunket. Hehe... Du då? Fortfarande i Åre eller? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt