h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Martina (personlig hälsning): For some rea...

Publicerad 2011-04-21 22:47:58 i Allt-i-ett,

img_6061 (MMS)

Martina (personlig hälsning): For some reason (ja, jag har givetvis amerikaniserat mig i såväl tal som skrift under resan. Allt annat vore ju töntigt) fått för mig att du är ett Harry Potter-fan, eller åtminstone läst böckerna. Är det så? I vilket fall har jag besökt Hogwarts, plattformen 9 3/4 å allt nu. Imponerad faktiskt! Obelästa skulle argumentera att detta inte alls låg i Florida, men serru det gör det ju. Närmare bestämt Orlando, i Universal Studios-parken.
 
 
P.S. Jag har inte låtit utföra några operationer här borta, så jag är alltså tjejen till vänster; hon utan smink, urringning och stora bröst. D.S.

Kommentarer

Postat av: Marty

Publicerad 2011-04-22 22:09:20

Du har så rätt så. Harry Potter-nörd vare här. Blir lite impad faktiskt. Har ni åkt kvast med? Det är ju ändå påsktider :)Glad påsk och ha det fortsatt super!

Postat av: H-lena

Publicerad 2011-04-26 22:40:47

Ah - gillar att ha rätt! Hoppas du hade en strålande fin påsk du med. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt