h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Konstaterande efter morgonpromenaden

Publicerad 2011-04-14 11:39:15 i Allt-i-ett,

Killar på racercyklar, finns det något osexigare?

Jag kan inte sätta fingret på vad det är som gör det bara. Man skulle ju kunna tro tightsen, men serrni det är det inte, för löparkillar i tights har jag nemas problemas med. Eller skidåkare i trikåer. Funkar. Hjälmen då? Nej, faktiskt inte. Det visar ju faktiskt att de har en hjärna (eftersom de är rädda om den). Plus på det.

Så det som återstår är ju egentligen själva cykeln. Och de där skorna med klossar under som man fäster på pedalerna. Vilka iofs gör att de inte ser riktigt kloka ut när de går i dem på bara marken. Men det är ju inte bara då jag tycker att de är osexiga.

Möjligen kan det vara hållningen. Kutad rygg och gigantiska lår som trampar frenetiskt. Utstrålar de möjligen nån udda attityd? Eller är det själva kombination av allt? Jag vet faktiskt inte. Vet bara att jag tycker att osexigheten är total.

Så då vet ni det.


P.S. Morgonrocken är nog fortfarande på toppen av min mest-osexiga-någonsin-lista, även om racercykelsnubbarna har klättrat rejält. D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt