h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Effektiviteten personifierad

Publicerad 2011-04-14 00:53:22 i Allt-i-ett,

Jag har varit sjukt duktig ikväll. Prickat av flera saker på listan.

- Tvätten är tvättad
- Lägenheten är städad (fuskade bara lite, såsom att inte damma bakom böckerna)
- Håret är färgat
- Disken är diskad
- Kompis är träffad
- Kläder och grejer till resan är köpta

Hur jag lyckades? Jo, jag satt inte ner en minut. Tvättstuga och dammsugare om vartannat. Och när hårfärgen verkade, passade jag på att bädda sängen. Jo, jag vet, lite risky, men det gick bra. Sen försummade jag en timmes träning. Och några timmars sömn ser jag nu.

Men fasen va nöjd jag är. Var bara tvungen att berätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt