h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Zappade mellan kanalerna och fastnade lite...

Publicerad 2010-10-12 21:09:48 i Allt-i-ett,

dsc02619 (MMS)

Zappade mellan kanalerna och fastnade lite framför fotbollen på fyran. Det tog ett litet tag innan jag såg att Sverige låg under med ett mål. Den lilla boxen uppe i hörnet såg lite grynig ut. Hann tänka att jag nog banne mig börjar få dålig syn på riktigt. Men så insåg jag det, det alla sedan länge försökt få mig att förstå, jag har en sjukt liten tv. I tum sett alltså. Djupet är långt ifrån minimalt. Det är tydligen inte bra det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt