h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Varning?

Publicerad 2010-10-01 15:50:43 i Allt-i-ett,

Det slog mig idag att den senaste veckan har jag druckit alkohol sex dagar. Alla dagar utom igår. Jag skulle kunna bortförklara det med att det bara var en öl efter bion i tisdags eller ett glas rött på måndagskvällen hemma i soffan etc. Men faktum kvarstår - 6 av 7 dagar drack jag alkohol. 85% av dagarna. Det är mycket.

Och ikväll är det Oktoberfest med bostadsrättsföreningen.

Och imorgon öl- och whiskeymässa i Nacka Strand.

Men på söndag - då ska jag nog ha en vit dag ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt