h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Tar ett välförtjänt bad efter en joggingtu...

Publicerad 2010-10-06 21:08:44 i Allt-i-ett,

dsc02596 (MMS)

Tar ett välförtjänt bad efter en joggingtur i en regnig Frognerpark. Sen har jag beställt sushi som jag ska äta framför tvn. Kanske sätter jag mig tillochmed i sängen istället för fotöljerna. Ja, i den säng som jag lämnade obäddad imorse, men som nu helt magiskt är bäddad. Det är lite lyxigt att bo på hotell ändå. Särskilt när det finns badkar. Och kingsize-säng. Om jag nu ändå ska lyxa till det så kanske jag ska slå till med något från minibaren också. Bra plan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt