h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Nämen nej.

Publicerad 2010-10-06 23:40:03 i Allt-i-ett,

Jag lovar att jag på fredag eftermiddag kommer att stå på Gardemoen och få ett sms från SAS. "Tyvärr har din avgång ställts in pga strejk." Alltså, jag vill inte det. Jag vill hem till Stockholm då. Ska ju på tjejmiddag.

Så fredagmiddagstjejerna - jag vill verkligen komma. Och jag satsar på det. Jag har ju planerat det. Och jag har bokat biljett för det. Men teknikerna på SAS kanske sätter käppar i mina hjul. Det är alltså inte jag som dissar om jag inte kommer. Utan de där teknikerna som tycker att det var väldigt smart att dra igång strejk tills på lördag. Ja, men tack liksom. Inte.

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2010-10-07 11:27:07

Håller mina tummar stenhård för att teknikerna ska hålla sig i skinnet!!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-07 14:13:22

Det finns ju buss!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt